Přepravníky hospodářských zvířat a koní

Nabízíme

Přepravníky hospodářských zvířat a koní

Slouží pro přepravu živých zvířat a to jak hospodářských (ovce, kozy, prasata, skot), ale i koní či zvířat v zoologických zahradách nebo v oborách. Ifor Williams Trailers vyrábí a dodává celou škálu přepravníků ve dvou základních výrobních řadách.

Další služby
  • Servis
  • Čistění
  • Údržba
  • Pojištění
Modely

Přepravník řady DP

Mohou po demontáži kontejneru sloužit i jako valníky. Lze je vybavit bočnicemi i ližinami (kombinace s ližinami není možná, pokud je vlek vybaven tankem na fekálie).

  • vhodný k přepravě ovcí i skotu 
  • možnost odmontování kontejneru
  • volitelně druhé patro pro přepravu ovcí 
Modely

Přepravník řady TA

Jeden přepravník může tedy sloužit k několika účelům: k přepravě skotu, jako valník, nebo jako valník s bočnicemi.

  • vhodný k přepravě ovcí, skotu i koní
  • nakládací rampu můžete otevírat i do stran
  • volitelně druhé patro pro přepravu ovcí
Nakládání býka do vleku TA510
Nakládání býka do vleku TA510
Specifikace
  • Všechny tyto přepravníky jsou vyráběny ze zinkované oceli, oceli nastříkané práškovými barvami (pérování a nápravy) a samozřejmě i z hliníku. Nosnou konstrukci tvoří ocelové v žáru pozinkované profily. Na konstrukci jsou upevněny hliníkové konstrukční prvky jako je podlaha, boční a přední stěny, střecha, výplň zadní rampy, zábradlí a větrací okénka. Samozřejmě jsou použity i plastické hmoty například na blatníky a osvětlení, guma na pneumatiky a různé zajišťovací prvky a dorazy.
  • Velká hospodářská zvířata se převáží pouze na dolní podlaze, menší lze převážet ve dvou patrech nad sebou. Samozřejmě musí být přepravník druhým patrem vybaven. Druhé patro se dá snadno složit uvnitř. Veškeré komponenty vezete sebou.
Druhé patro pro nakládání ovcí
Jednopatrový vlek pro přepravu skotu
Jízdní vlastnosti – ukázka pérování
Jízdní vlastnosti – ukázka pérování
  • Při přepravě malých hospodářských zvířat hrozí, že při prudkém brzdění zadní zvířata svojí vahou a setrvačnou silou umačkají zvířata vpředu. Proto je možné umístit uprostřed příčnou přepážku, která rozdělí přepravované stádo na dvě části. U přepravníků, které nejsou vybaveny dvěma patry, je střední přepážka v celé výši vnitřního prostoru. Tu je možné upevňovat v různých vzdálenostech v podélné ose a měnit tak velikost prostoru pro zvířata.
  • Podlaha všech přepravníků je hliníková s profilovaným povrchem. Snižuje možnost uklouznutí a umožňuje snadné vymytí vodou a dezinfekci. Pro přepravu koní je vhodné pokrýt podlahu slámou.
  • Povrch rampy je též plechový.Vlnitý plech umožňuje snadný nástup zvířatům zejména do horního patra.
  • Rampa je standardně vybavena bočnicemi. Lze zakoupit nástavce, které je prodlouží. Bočnice se během jízdy skládají před zadní rampu.
Podlaha přepravníku TA a DP
Rampa přepravníku TA a DP
  • V přední části přepravníku se nachází dvoudílná inspekční dvířka. Využití najdou zejména při přepravě koní, kdy není možné projít vedle zvířat. U dvoupatrových vleků slouží také ke kontrole horního i dolního vnitřního prostoru.
Nadstandardní vybavení
  • Pro vleky TA lze pro přepravu koní objednat střední podélnou příčku. Provedení je stejné, jako u  přepravníků na koně. Je vhodné ji objednat již při výrobě. Podélnou příčku snadno vyjmete asi za 10 minut. Nelze ji ale upevnit do vnějších závěsů, nejsou pro ni konstruovány. Pokud ji nepoužíváte, musíte ji nechávat ve stáji nebo ve skladu.
  • Na přední stěně může být namontován deflektor snižující aerodynamický odpor během jízdy. Může být buď napevno namontovaný, nebo vyklápěcí s možností umístění příčných přepážek na přední čelo přepravníku.
  • Rampa může být kombinována s dvoukřídlovými dveřmi. Na hotovém výrobku již  nelze měnit toto příslušenství měnit. Dvoukřídlové dveře jsou vhodné při nakládání materiálu vysokozdvižným vozíkem, který zajede až k zadní hraně ložné plochy. Dvoukřídlové provedení není možné u dvoupatrových vleků.
Nabízíme

Přepravníky na malá hospodářská zvířata

Modely

Nebrzděné přepravníky P6e a P7e

  • Celková hmotnost do 750 kg
  • Pneu 145/70R13 nebo pneu 20,5×8-10
  • Podlaha z překližky, ALU na přání
  • Možnost odmontování kontejneru
  • samostatného využití podvozku
Modely

Brzděné přepravníky P6g a P8g

  • Celková hmotnost do 1400 kg
  • Pneu 165R13
  • Podlaha z překližky, ALU na přání
  • Standardní vybavení: podlaha z ALU, rezervní kolo, inspekční dvířka, zamykatelná hlavice nájezdové brzdy, listové pérování

Přehled vyráběných přepravníků

Váhy přepravníků TA a DP se pohybují od 970 kg až do 3500 kg.

Videa

Bezpečná jízda s přepravníkem koní
Výběr vhodného automobilu
Výběr vhodného přepravníku
Výměna pneumatik a bezpečnostní typy
Katalogy

Prohlédněte si katalogy